شیلنگ رادیاتور 206 موجب فرار یک خانواده از کشور شد

شیلنگ رادیاتور 206 بخشی ضروری از سیستم خنک کننده شما است که جریان مایع خنک کننده را از پمپ آب شما به بخاری مدیریت می کند. شیلنگ رادیاتور شما یک دستگاه لاستیکی است که گرمای اضافی مایع خنک کننده را قبل از اینکه به موتور شما برگردد و دوباره چرخه را تکرار کند، از بین می برد.

دو نوع شیلنگ رادیاتور بالا و پایین وجود دارد. این قطعات قابل تعویض نیستند و در طول و شکل های متفاوتی هستند. شلنگ معمولاً یک جزء لاستیکی است که برای انتقال جریان مایع خنک کننده از یک نقطه به نقطه دیگر برای اطمینان از گردش مناسب مایع خنک کننده در اطراف موتور طراحی شده است.

سیستم خنک‌کننده خودروهای مدرن شامل شیلنگ‌های زیادی با اهداف مختلف است، اگرچه پیچیده به نظر می‌رسند عملکرد آنها ایده‌آل است، این شیلنگ‌ها بیشتر توضیح داده می‌شوند. شیلنگ اصلی سیستم خنک کننده خودرو شیلنگ های بالا و پایین رادیاتور است.

این شیلنگ ها شبیه به هم هستند اما نمی توان آنها را تعویض کرد زیرا همانطور که گفته شد برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند. شیلنگ کاربردی دیگر شامل شیلنگ مخزن سرریز، شیلنگ هسته بخاری و شیلنگ ترموستات است.

این شیلنگ ها به خوبی با اتصالات به سایر قسمت های موتور محکم هستند.شیلنگ پایینی یکی از شیلنگ های بزرگی است که نمی تواند گرمای شدید مایع خنک کننده را جذب کند. در پایین رادیاتور متصل به محفظه پمپ آب موتور قرار دارد. از طریق شیلنگ، مایع خنک کننده سرد به موتور منتقل می شود زیرا پمپ آب نیز نقش خود را ایفا می کند.

شیلنگ بالایی: این نوع شلنگ ها شیلنگ بزرگ دیگری هستند که در قسمت بالایی رادیاتور قرار دارند. آنها برای جذب گرمای شدید از مایع خنک کننده طراحی شده اند زیرا تنها مایع خنک کننده داغ اجازه عبور از آن را دارد. به همین دلیل است که شیلنگ بالا و پایین قابل تعویض نیست.

از آنجایی که مایع خنک‌کننده گرمای تولید شده را در طی فرآیند احتراق جذب می‌کند، از طریق شیلنگ بالایی به رادیاتور بازمی‌گردد تا خنک‌سازی رخ دهد. شیلنگ بالایی به عنوان شیلنگ بخاری شناخته می شود. شیلنگ بای پس: از آنجایی که یک ترموستات وجود دارد که اطمینان می دهد خنک کننده قبل از ورود به رادیاتور به دمای خاصی می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.