با خوردن بادام زمینی ترکیه خواب خود را تنظیم کنید

بادام زمینی ترکیه سرشار از چندین ویتامین و مواد معدنی است. آنها منابع عالی ویتامین E، ویتامین B1 (تیامین)، ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B9 (فولات)، بیوتین، مس، منیزیم، منگنز و فسفر هستند. همه اینها برای حفظ متابولیسم بدن و کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری ضروری هستند.

بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیراشباع است که خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد. آنها همچنین در پروتئین های ضروری گیاهی به وفور یافت می شوند. مقدار توصیه شده روزانه برای پروتئین در بزرگسالان 56 گرم برای مردان و 46 گرم برای زنان است.

مهم است که بادام زمینی را قبل از مصرف بجوشانید. اگرچه بادام زمینی خام از نظر تغذیه مشابه است، اما ممکن است خطر آفلاتوکسین را به همراه داشته باشد. برخی تحقیقات همچنین نشان می دهد که جوشاندن بادام زمینی محتوای آنتی اکسیدانی آنها را افزایش می دهد.

بادام زمینی پخته شده دارای دو تا چهار برابر میزان آنتی اکسیدان ایزوفلاون است.ایالات متحده تمام محصولات کره بادام زمینی را ملزم می کند که حداقل 90 درصد بادام زمینی داشته باشند. برای تهیه 12 اونس کره بادام زمینی 540 بادام زمینی لازم است.

ساده ترین راه برای خوردن بادام زمینی این است که آن را در دهان خود بریزید. اگر آن را کمی خسته کننده می دانید، راه های جالب دیگری نیز داریم. آنها را در بخش بعدی بررسی کنید. می توانید بادام زمینی خام یا آب پز را به سالاد عصرانه یا غلات صبحانه خود اضافه کنید. همچنین می توانید بادام زمینی را به ماست یخ زده اضافه کنید.

بهترین زمان برای خوردن بادام زمینی زمانی است که برای شما راحت تر است! با این حال، اگر به دنبال کاهش اشتها یا خوردن یک میان وعده سالم هستید، من آنها را قبل یا بین وعده های غذایی میل می کنم.

چربی، فیبر، پروتئین و کالری می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری راضی نگه دارید. اگر فقط به دنبال دریافت مزایای سلامتی بادام زمینی هستید، پیشنهاد می کنم هر زمان که احساس کردید برای شما بهترین است، آن را بخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.